здравословно меню за обяд

Избери здравословното обедно меню

Със сигурност ти е по-лесно да хапнеш нещо набързо и много калорично в обедната почивка, но истината е, че ако искаш да поддържаш добър тонус през целия ден и перфектна фигура по начало, здравословната храна по обяд е изключително важна.

Предлагаме ти седем здравословни обедни идеи, които да включиш в дневното си меню:

Паста

Кой не обича макарони, спагети и изобщо – пастата. Особено, ако е подправена със зехтин и пресни домати? Лесна за приготвяне и съхранение, можеш да напълниш цялата кутия за обяд до горе и да я изядеш без изобщо да се притесняваш, че ще натрупаш излишни килограми, защото това просто няма как да стане.

Пресни зеленчуци

Опитай се да включвай пресните зеленчуци в менюто си. Не те караме да хапваш само една зелена салата за обяд, не сме толкова лоши, пък и не вярваме, че човек трябва да се мъчи с храната. По-скоро тя трябва да му доставя удоволствие. Затова само ти напомняме да не забравяш за салатата от моркови – лека, приятна и чудесна, ако искаш да запазиш натрупания тен за по-дълго време.

Чисто месо

Чистото месо е задължително, за да набавиш необходимата доза протеини на организма си. И за да бъде здравословно, избери пиле на грил, вместо панирани пилешки хапки със сусам.

Ядки

Точно така! Ето още една здравословна идея за енергия през деня. Освен това ядките са перфектен начин да придадеш по-добър вкус на салатата.

Мляко или вода

Откажи се от газираните напитки, с които да преглътнеш храната. По-добре заложи на киселото мляко или водата (а защо не на перфектната комбинация между двете – айрян). И тъй като тялото ти е било в активно състояние цяла сутрин, изпий колкото се може повече, за да не се дехидратираш.

Пресни плодове

В края на обяда не прибягвай до шоколадовите кексчета, а избери пресни плодове според сезона. Ябълки, грозде, череши, диня – вкусното сладко изкушение, което освен всичко е и много полезно.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *