Следвате диети без резултат? Ето причините!

Лято е, жегата напира, а на нас ни се иска да сме на море. Или на басейн. Или някъде другаде, където можем да се разхладим подобаващо. Но много от нас се срамуват от тялото си, поради което избират да заложат на някоя бърза диета, за да се отърват от излишните килограми. Къде е проблемът обаче? Обикновено диетите не сработват!

Почти всеки е пробвал някаква диета, може би е свалил 1-2 кг, но после се връщат, че и отгоре. Изглежда почти непосилно да свалим килограми и затова често се отказваме. А и като знаем, че от гледна точка на доставка на храна София вече може да ни предложи много, е по-лесно да си седнем вкъщи, да поръчаме пица и да забравим за опитите в отслабването.

Ако обаче все пак тайно се надявате да свалите някой килограм, днес ще ви запознаем с повечето проблеми, които ви пречат. Направо да започваме!

Проблем №1: Ядете повече, отколкото трябва

Сигурно се чудите как така ядете повече, след като диетата е определила всичко. Истината обаче е, че много диети не са конкретни и просто ни казват да изключим тази или онази храна. Така не се получава. Дори диетите, в които има заложени определени порции, не са идеални.

Всеки човек изразходва различно количество енергия, заради което му е необходимо определено количество храна. Така на вас може да ви трябват 2000 калории на ден, а на друг човек – 2500. Ако диетата обаче е подходяща за него, защото храната в нея има 2000 калории, той ще отслабва, а вие не.

Проблем №2: Не следите правилно храната си

Дори да сте отишли на диетолог и той да ви е изготвил перфектната за вас диета, може пак да не отслабвате. Всъщност това се случва при голям брой хора. Защо обаче? Защото много често ядем, без да се осъзнаваме. И още по-често извиняваме дадена храна само защото смятаме, че е полезна.

Така много хора ядат плодове и зеленчуци, без дори да ги броят като храна. От тях не се пълнее, нали? Това обаче не е така. В тях също има калории, особено в плодовете и спокойно може сами да се прецаквате, ако не им обръщате внимание. Същото важи за чашата вино вечер, опитване на малко нещо тук и там, един бонбон на работа, само един сладолед и т.н. Тези неща се натрупват и пак не отслабвате.

Проблем №3: Не се храните пълноценно

Много хора бъркат пълноценното хранене с „достатъчно“ хранене. Истината обаче е, че когато отслабваме, имаме още по-голяма нужда от полезни вещества. Те обаче няма да дойдат от пици, дюнери и други такива храни. Най-добре е да заложим на хубави храни, които да ни дадат необходимите витамини и минерали. Това са зеленчуци, бобови култури, хубаво месо, яйца и млечни продукти.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *