90 дневна диета жени

90 дневна диета – пълно ръководство за лесно отслабване

В началото на новата година много хора си обещават да са по-отдадени на здравето и външния си вид. Това е свързано с фитнес, тренировки, но и добър хранителен режим или както е по-популярно – диета. Днес ще ви запознаем с подробности с една доста лесна и ефикасна за практикуване.

Обща информация

В последните години е трудно да попаднеш на някой в България, а и Европа, който се интересува поне малко от външния си вид и не е чувал за така наречената 90 дневна диета. Известността и се дължи на няколко много впечатляващи факта – не гладувате, не се лишавате от почти никакви храни и наистина сваляте килограми. Как става това? Тя работи на принципа на разделното хранене и правилното групиране на ястията за съответния ден. Това отговаря и на препоръките на Световната здравна асоциация (СЗО) за разнообразно хранене при мъжете и жените.

Чудите се какво може да се яде по време на 90 дневна диета?

Протеинов ден (белтъчини) – прием на различни видове месо, риба, яйца, морски дарове, млечни продукти и яйца.
Скорбялов ден – предназначен за ядене на зърнени и бобови култури – леща, фасул, картофи и т.н. Всичко, което съдържа нишесте.
Въглехидратен ден – може да се храните с всякакви тестени изделия – спагети, макарони, юфка, кускус, булгур. Приятната изненада е, че към тях спадат пиците, сладоледа и сладкишите.
Плодов ден – известен още и като витаминен ден, през който се употребяват само плодове. Важно уточнение е, че не трябва да смесвате различните видове в едно хранене.
Воден ден – този ден не е строго задължителен, но се препоръчва за по-добри резултати, пречистване и детоксикация на организма. Трябва да пиете поне 2 литра вода през него.

Календар

Редувате дните – протеинов, бобов, въглехидратен и плодов, задължително в тази комбинация. На 29-тия ден е незадължителния воден ден, който е по лична преценка. И така 87 дни, ако го пропускате или грубо казано 3 месеца. За по-лесно следене на циклите има специално създадени мобилни приложения, за които можете да прочетете по-надолу в статията.

Правила за деветдесет дневната диета

  1. Трябва да ядете само препоръчаното за деня, без пържени ястия и fast food.
  2. По време на нея не употребявайте газирани напитки, алкохол.
  3. Трябва да се комбинира 90 дневната диета с физическа активност – разходки, упражнения и т.н.
  4. Не прекалявайте с грамажите и общото количество храна по време на хранене.
  5. Вечеряйте не по-късно от 20:00 часа и след това е време за почивка.

Резултати и ползи

  1. Отслабване с до 3 до 24 килограма и повече, в зависимост от настоящето тегло и стриктността на спазване. Първите резултати са видими дори след седмица.
  2. По-красиви кожа и коса, особено важно при жените.
  3. Подобрен обмен на веществата.
  4. Подобрено кръвно налягане.
  5. Без йо-йо последствия в телесната маса след прекратяването и.
  6. Повече енергия.

Книга за 90 дневната диета

90 дневната диета е описана детайлно в едноименната книга на Мойца Поляншек и Бреда Хробат. Тя може да бъде закупена от повечето онлайн книжарници и би била полезна на най-заклетите фенове на режима. В нея ще намерите някои тънкости и детайли за цялата философия и идея от специалистите като начин на живот.

Приложение

В интернет можете да намерите множество приложения, спомагащи правилното спазване на 90 дневната диета. Едно от тях е изцяло преведено на български език, но за жалост може да бъде използвано само от iPhone устройства. Можете да разгледате повече информация за него в страницата му, както и директно да го свалите от Apple AppStore или Google Play. Предимствата са доста – органайзер на дните, препоръки за вкусни ястия (за да не се чудите постоянно какво да ядете), възможност за статистика и т.н.

Социални мрежи

Те са другото място, където можете да получите помощ и съвети относно диетата. Особено голяма дискусия с рецепти от жени има във форума БГ Мама, но има и интересни публикации във Facebook страницата на диетата. Отрицателни мнения почти няма, което потвърждава ефективността и.

Заключение

Ако желаете да отслабнете с 5 или 10 кг, но не искате лишения особено по време на обяд и вечеря, това е вашата диета. Необходимо е само да спазвате реда на дните и ще усетите резултатите на 90 дневната диета.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *